7 wakker blijf tips

Het overkomt de besten onder ons: je bent lekker aan het werk achter je laptop, je zit in een vergadering of je bent bezig met research en voordat je het weet zakken je ogen langzaam dicht. Bad time? Lees dan snel verder voor onze beste tips tegen slaap op momenten dat je het niet kunt gebruiken.

1. Koffie: Yep, easy peasy. Een bakje koffie om je dag te beginnen en meteen lekker wakker te worden. Toch zijn er andere manieren naast koffie, maar zo ver we weten werkt deze manier snel en goed. Aan jou de keus… Pas wel op dat je niet te afhankelijk raakt van de cafeïne.

2. Dextro Energy: Als je altijd erg druk bent en soms niet genoeg slaap of energy krijgt is Dextro Energy perfect… Eén Dextro en je kunt er weer flink tegenaan!

3. Fruit: Misschien niet je eerste keus, maar fruit helpt ook om wakker te worden. Vooral een lekkere appel (vol met water) blijkt effectief.

4. Water: Water is bijna overal wel goed voor. Zorg dat je genoeg binnen krijgt en begin je dag al met een lekker koud glas,

5. Opfrissen: Kun je je ogen echt niet open houden? Ga dan even naar de toiletten toe en fris je lekker op. Een slokje water, even lekker je handen wassen en een beetje water in je ogen/ in je gezicht en je kunt er weer lekker tegen aan.

6. Beweging: Ieder uur een korte wandeling doet wonderen, vooral op kantoor. Vul je flesje water, pak een snack of ga even bij je collega’s langs. Wat je ook doet, zorg dat je er vijf minuten even door in beweging raakt. Succes gegarandeerd!

7. Frisse lucht: Oplossing number one! Ga even lekker op een balkon staan, zet een raam open of maak een wandeling. Het klinkt misschien simpel, maar frisse lucht is zeer effectief en in combinatie met een flinke wandeling zorgt het ook meteen voor meer energie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.