Zangeres, performer, actrice en als dat nog niet genoeg voegt ze daar nu ook eigenaresse van een sportlabel bij. Jawel, Queen B kan werkelijk alles. Beyoncé breidt vanaf morgen haar imperium uit met haar eigen sportlabel Ivy Park. Wij delen onze favorieten met jullie.
Wij als Beyoncé-fans werden natuurlijk enorm enthousiast van deze leuke lancering en we werden nóg enthousiaster toen we de eerste beelden van de kleren zagen. De reden voor een eigen sportkledinglijn was volgens de zangeres heel simpel: ze werkt en traint super vaak in sportkleding en is er dus vaker in te vinden dan in gewone kleren. Maar toch was er geen enkel sportmerk waar ze zich helemaal in kon vinden, verklaart ze tegenover de media. Dus de enige oplossing was: het ontwerpen van een eigen lijn! Met als doel? Vrouwen laten in zien dat er meer is dan alleen de schoonheid van je fysieke verschijning. Schoonheid gaat juist ook om een gezonde geest. Beyoncé wilde een sportlijn creëren waarbij vrouwen zich zowel mentaal alleen fysiek sterk voelen.
Ivy Park is morgen verkrijgbaar bij Zalando en Topshop. De prijzen variëren van €30,- tot €160,-. en valt daarmee in het rijtje van alle andere high-end sportmerken zoals Nike en Adidas. Onze eerste indruk van Ivy Park? De kleding is heel minimalistisch en strak (letterlijk en figuurlijk). We zien vooral veel grijs, zwart en blauw voorbij komen en ook zien we veel mesh in de stukken (leuk!). De kleding is zonder al te veel poespas, want dat is ook waar het bij het sporten volgens Beyoncé’s motto om gaat: back to basic, dus zonder al te veel fratsen. De lijn is heel divers en is daarom, wat ons betreft, voor iedereen geschikt. Wij hebben in ieder geval al een aantal favorieten in ons denkbeeldige winkelmandje gestopt. Vooral de trainingsbroeken en -leggings en de shirts met mesh willen we graag aan onze kledingkast toevoegen. Ja, wij zijn fan van Ivy Park!